De eerste 4 dagen - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu De eerste 4 dagen - Reisverslag uit Chang Klan, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu

De eerste 4 dagen

Blijf op de hoogte en volg Anika

01 Januari 1970 | Thailand, Chang Klan

Eindelijk tijd en zin om een stukje te schrijven.

25/25 januari

Vandaag begonnen laura en ik dan eindelijk aan onze reis naar thailand! Nadat ik afscheid dat genomen thuis vertrokken we om 4uur vanaf laura haar huis naar schiphol. Daar hebben we nog even wat gegeten en gedronken en om 10uur gingen we vliegen. 6uur lang moesten we vliegen naar Dubai. Daar aangekomen moesten we 8uur wachten voor de volgende vlucht naar Bangkok. Van Dubai naar Bangkok was het nog een keer 6uur vliegen. Toen we geland waren en onze tassen hadden werden we netjes opgewacht door mensen van het gasthuis waar we sliepen. Onze kamer was klein maar erg knus en we konden eindelijk slapen want we waren helemaal kapot!

27 januari

We hoefde vandaag gelukkig pas om 1uur uit te checken dus we konden lekker uitslapen. We zijn met de trein naar het centrum van Bangkok gegaan. Daar hebben we een boot tocht gemaakt. Erg leuk om te zien. Je ziet heel veel tempels maar ook heel veel kleine hutjes waar mensen in wonen. Daarna hebben we nog even wat rond gelopen en wat gedronken op een soort van gras veld, dat was denk ik een belangrijk stukje gras was je mocht er alleen op zitten. Als je ging liggen kwam er iemand aan die even duidelijk maakte dat dat niet mocht. We snappen alleen nog steeds niet waarom. Daarna weer terug naar het station want we gingen verder reizen met de nacht trein naar Chiang Mai. Echt lekker slapen doe je niet in zo'n trein. Maar we hadden wel leuke mensen die naast ons sliepen, konden we onze verhalen aan elkaar delen.

28 januari

Na een reis van 17uur (we hadden maar 3uur vertraging) kwamen we dan eindelijk in Chiang Mai aan. Het is hier nu 30 graden, lekker warm maar wel even wennen hoor. We liggen nu even op bed en we gaan straks is kijken wat hier allemaal te zien is.

Tot het volgende verhaal! :)

• 28 Januari 2014 - 22:10

Renske:

Hoi Hoi, even een klein berichtje terug. Wat een lange reis hé heb je verhaal gelezen, super interessant.
    Lekker gaan rondkijken in Chiang Ma. wij horen (lezen) wel weer

Dikke kus
    Harrie & Renske

• 30 Januari 2014 - 20:08

Mama:

Hallo meid, jeh zeg wat een lange treinreis. Geniet maar lekker van jullie reis en maak veeeel foto,s.
    Laat je niet verslinden in de jungle he, ha ha.Hier gaat alles goed en mis je wel beetje hoor.
    Heel veel groetjes van mij en je Broer en Lianne...dikke knuffel

DOEI DOEI xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 31 Januari 2014 - 17:21

Wessel Enoma Wubs:

geweldig wat een temperatuur,geniet er maar lekker van hier ligt sneeuw
    groet oma en w.

• 01 Februari 2014 - 11:33

Wilma Scholte Aalbes:

Hoi Anika en Laura
    Ik hoorde van je moeder dat jullie deze reis gingen maken wat geweldig moedig geniet met volle teugen en ik zal jullie blijven volgen, en zal een beetje op je moeder passen ha ha gister net een leuk feestje gehad met collega's maar doe voorzichtig en ga genieten
    groetjes Wilma

• 01 Februari 2014 - 20:35

Dineke:

Hallo ANIKA EN LAURA
    Hoe gaat ie daar, is het nog streeds 30 graden.
    Ben wel heel benieuwt hoe de jungle was , zal wel lekker broeien daar.
    Nou Anika je broer heeft zijn hand in het gips, komt door ff stoeien met iemand
    maar die was veel te ruig hij baalt als een stekker. Nou veel plezier daar.

doei doei gr mama

• 02 Februari 2014 - 10:43

Femmie:

He Lady's in de jungle is het heeeel koud s; nachts veel truien aan. En ben je in de trein niet even naar de restauratie gegaan een beetje feesten want slapen is niet geweldig. een hele fijne reis verder en zal jullie volgen zie vast nog bekende berichtjes voor mij. gr femmie

• 02 Februari 2014 - 19:41

Anoek:

Wat hebben jullie in de eerste week al veel beleefd en gezien! Wij zijn jaloers in NL. Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe verhalen. Rustig aan doen schatties!

• 11 Februari 2014 - 13:08

Hillie Siebum:

Hoi hoi Anika en Laura,

Heb je reis verslagen gelezen, meid wat een onderneming geweldig!
    wat was dat op die markt met al die bloemetjes in potjes?
    en heb je die inktvis op stokje ook gegeten? leek me niet lekker hoor.
    met die tijger vond ik leuk leek net of hij in een deuk lag.
    ik kan aan jullie zien dat je er van geniet,lijkt me ook prachtig was het koud in de jungle?
    heel veel plezier ik kijk uit naar je volgende reisverslag, heb je wel gevolgd op facebook maar was er nog niet toe gekomen om op deze side te kijken, Bertus is ziek,het gaat nu weer iets beter!
    Hey genieteeeen.....blijf je volgen.
    groetjes van ons allemaal doei doei.