in to the jungle - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu in to the jungle - Reisverslag uit Ban Mai Langmo, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu

in to the jungle

Blijf op de hoogte en volg Anika

03 Februari 2014 | Thailand, Ban Mai Langmo

Mijn echte verslag kan ik helaas niet uploaden. Heel raar maar ik ga niet alles op nieuw typen. Als hij het weer doet plaats ik hem als nog. Maar even snel in het kort. We zijn 3 dagen de jungle in geweest. Was erg leuk. We hebben bamboo rafting gedaan en op olifanten gereden. We sliepen in kleine hutjes op planken dus dat sliep gewoon niet. Veel te hard. We hadden een groep van 11 man erg gezellig. Gisteren zijn we naar tijgers geweest. Dat was heel gaaf, je kon ze aaien en op ze liggen. Een mooie ervaring. Vandaag vertrekken we van uit Chiang Mai naar het plaatsje Pai. Tot het volgende verhaal!

• 03 Februari 2014 - 22:37

Nelly Kreeft:

Hoi Anika,

ik hoorde van je ma dat jij op Waar ben jij.nu zit. Geweldig zo kunnen wij jou mooi volgen met wat je daar allemaal gaat ondernemen. Wat een reis hebben jullie gemaakt Anika. Poe he. Geniet ervan wij blijven jou volgen.

Groetjes,

Fam Kreeft

• 04 Februari 2014 - 13:32

Dineke:

Hallo meiden

die foto,s zien er goed uit zeg wat een grote joekels zeg,daar zitten jullie dan ff naast brrr.
    Volgens mij vermaken jullie je wel goed als ik lees wat jullie allemaal doen teminste.
    Wens jullie veel plezier doei

GROETJES MAMA