Pai & Sukhotai - Reisverslag uit Ban Bang Kraban, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu Pai & Sukhotai - Reisverslag uit Ban Bang Kraban, Thailand van Anika - WaarBenJij.nu

Pai & Sukhotai

Blijf op de hoogte en volg Anika

07 Februari 2014 | Thailand, Ban Bang Kraban

We zijn alweer bijna op de helft, de tijd gaat erg snel!

We zijn in het gezellige plaatsje Pai geweest. Daar hadden we nog nooit van gehoord maar veel mensen die we spraken hadden het er over dat ze daar heen gingen. Dus ja dan moesten wij daar ook maar is heen. En het was een goede keuze want het was echt een super leuk plaatsje. Elke avond een markt waar we heen gingen. Elke keer stond er weer iets anders en ander eten. We zijn naar een ravijn (canyon) geweest. Was erg mooi om te zien, een super uitzicht. Erg ver zijn we niet gekomen want het was erg stijl en door het zand was het erg glad. Daarna zijn we naar een hot spring geweest. En dat was zeker hot, 36 graden puur natuur. Na 10 minuten moest je even op het randje zitten om af te koelen. Ook zijn we nog naar een witte buddha geweest. Dat is een hele grote buddha op een berg. Daar konden we genieten van een mooi uitzicht met zonsondergang.

Na Pai zijn we door gegaan naar het plaatsje Sukhothai. Alleen verliep de reis niet zo geweldig. We hadden waarschijnlijk beide voedsel vergiftiging op gelopen door ons ontbijtje in Pai. En een bus reis met alleen maar bochten helpt ook niet echt. Maar na een bus reis van 8uur waren we er eindelijk. 'S avonds meteen ons bed in gekropen. De volgende dag zijn we naar de oude stad geweest. Erg mooi om alle oude tempels en gebouwen te zien. Bijzonder om te zien hoe het allemaal gebouwd is. Weer terug bij ons huisje snel het zwembad in gedoken want het is het super warm!

Morgen vertrekken we alweer naar de volgende bestemming. Op naar de eilanden!

• 11 Februari 2014 - 09:22

Dineke:

Hallo dames

Wat stoer dat jullie toch reizen ondanks dat jullie ziek zijn.
    Ben blij dat het nu weer beter gaat, is weer zorg minder.
    Dat het daar nog zo heet is.Hier is het ook niet koud hoor,
    maar mocht wel warmer. het is wel echt gaaf daar waar jullie nu
    zijn zeg,wouw.Blijf jullie volgen hoor , maak er nog heel
    veel leuks van .Heel veel groetjes van deze kant.xxxx

MAMA

• 11 Februari 2014 - 21:08

Renske:

Hoi, je zult wel denken Renske en Harrie reageren niet meer, maar het probleem is wij hebben geen Facebook.
    heb wel alles op Facebook gelezen en foto's gezien bij Kim.
    dat jullie ziek zijn geweest en toch met de bus gereisd hebben.(top meiden en door gaan)
    wat heb je al veel mee gemaakt en gezien.
    Nu op naar de eilanden.
    laat ook wat meer zien op je blog, maar ik blijf je ook wel volgen op Facebook via Karin of Kim.

maak er nog super weken van.

dikke kus Harrie Renske

• 13 Februari 2014 - 13:17

Hillie Siebum:

hoi Anika!

Prachtige foto`s, wat een grote gebouwen en buddha`s, vooral die witte buddha volgens mij voel je
    je heel nietig als je daar naast staat!
    hoe is het met jullie maag? alles weer in orde?
    Kijk met spanning uit naar het volgende verslag.
    Wat een belevenis super dat jullie dit ondernemen, dit vergeet je nooit meer,werken kan je je hele leven
    nog, geniet er van meiden!!

groetjes kus xx